Filmy i pasma podzielone są na kategorie wiekowe: od 4+ dla najmłodszych, przez projekcje dla widzów w wieku 6+, 9+, 11+, aż do tych skierowanych do młodzieży 15+.


Duchy Sowiego Lasu
(Eia Jõulud Tondikakul)
reżyseria
Anu Aun
Estonia, 2019
90 min.
Z początku wydaje się, że spędzenie Świąt Bożego Narodzenia na farmie w południowej Estonii nie będzie tym, o czym marzyła dziesięcioletnia Eia. Trafia jednak pomiędzy dobrych i ciepłych ludzi, których połączy wspólna misja ratowania pobliskiego lasu przed wycinką. Na tym nie skończą się jej przygody, bo stanie przed możliwością odkrycia pilnie strzeżonego rodzinnego sekretu.

Drzewo
(Vriksham)
reżyseria
N. Aditya Kunigal
Indie, 2019
72 min.
Raksha mieszka w małej indyjskiej wiosce. Pobliski las kryje w sobie wiele roślin i ziół, dzięki którym babcia Rakshy niesie pomoc wszystkim w potrzebie. Niestety – interesują się nim również ludzie, którzy na nielegalnej wycince drzew chcą zarobić fortunę. Poruszona pięknem i potęgą przyrody, Raksha zrobi wszystko, by chronić środowisko, inspirując do działania pozostałe dzieci.


Jackie i Oopjen
(Jackie & Oopjen)
reżyseria
Annemarie van de Mond
Holandia, 2020
90 min.
Dla dwunastoletniej Jackie amsterdamskie Rijksmuseum to drugi dom. Dzieli go z najbardziej znanymi dziełami flamandzkiego malarstwa – okazuje się, że całkiem dosłownie. Pewnej nocy tajemnicza Oopjen wychodzi z XVII-wiecznego portretu autorstwa Rembrandta i prosi dziewczynę o pomoc. Jackie, która nie ma wielu przyjaciół, znajduje w niej towarzyszkę niezapomnianych przygód.

Odliczanie do chaosu
(Alfons Zitterbacke: Das Chaos ist zurück)
reżyseria
Mark Schlichter
Niemcy, 2019
92 min.
Wszystkie nieszczęścia świata codziennie spotykają Alfonsa. Aby przełamać serię pechowych zdarzeń i zrobić wrażenie na Emilii, nowej koleżance z klasy, postanawia wziąć udział w zbliżającym się konkursie naukowym. Stawką jest wyjazd na obóz dla astronautów. Czy uda mu się pokonać Nico, swojego największego rywala? Czy budynek szkoły przetrwa przebieg tej rywalizacji?

Mój dziadek jest kosmitą
(Moj dida je pao s Marsa)
reżyseria
Dražen Žarković, Marina Andree Skop
Chorwacja, 2019
78 min.
Życie Uny staje na głowie, gdy pewnego wieczora jej dziadek zostaje porwany przez kosmitów. Szukając pomocy, schodzi do piwnicy domu, gdzie dokonuje niesamowitego odkrycia o swojej własnej rodzinie. Dziewczyna ma zaledwie 24 godziny, żeby odnaleźć i uratować dziadka. Na szczęście ma do dyspozycji jego niezwykłe wynalazki i pomoc małego zrzędliwego robota, którego nazwie Dodo.


Rower
(Douch)
reżyseria
Amir Mashhadi Abbas
Iran, 2018
88 min.
Gholamreza podejmuje starania, aby pomóc ojcu spłacić długi. Najlepszą okazją do zdobycia wymaganej kwoty jest wygranie zbliżającego się wyścigu rowerowego. Najpierw jednak potrzebny jest rower. Postanawia zatem zarobić pieniądze, ucząc niepiśmienną staruszkę czytać i pisać. To niełatwe spotkanie z jedną z najstarszych mieszkanek jego wioski zmieni jego perspektywę.


Śmieszne czerwone buty
(Silly Red Shoes)
reżyseria
James Robin Mayo
Filipiny, 2019
88 min.
Filipińskie miasto Liliw organizuje konkurs na buty warte ich legendarnej księżniczki. Chuck, który razem z ojcem pracuje w zakładzie szewskim, jest zdeterminowany, by wygrać. Korzystając z niecodziennego zrządzenia losu, na swoją modelkę wybiera Ashley – dziewczynę o wyjątkowych stopach. To dla niej stworzy parę idealnych butów. On sam wydaje się też być idealną parą dla Ashley.

Bitwa
(Bitva)
reżyseria
Anar Abbasov
Rosja, 2019
84 min.
Marzeniem Antona jest podbić świat tańca ulicznego razem ze swoją ekipą. Plany krzyżuje mu wypadek, w wyniku którego traci słuch. Początkowo jest przekonany, że nie da się tańczyć, gdy nie słyszy się muzyki. Wtedy trafia do szkoły dla niedosłyszących dzieci, które przekonują go, by mimo przeciwności spróbował nauczyć je tańczyć. Dzięki nim odnajduje z powrotem swoją pasję.


Diva of Finland
(Diva of Finland)
reżyseria
Maria Veijalainen
Finlandia, 2019
90 min.
Osiemnastoletnią Hennę dosłownie oślepiła zazdrość o nową koleżankę, Silję. W wyniku uknutych intryg dochodzi do wypadku, w którym Henna rzeczywiście traci wzrok. Kiedy go odzyskuje, postanawia kontynuować szaradę i nie ściągać z oczu ciemnych okularów. Dzięki temu może jeszcze chwilę pozostać w centrum uwagi. Okazuje się jednak, że podstępem nie osiągnie zamierzonego celu.